top of page

הירשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים

תודה על ההרשמה!

גלו את תכניות ההדרכה
של אופנוען מאומן

לא משנה מה תרצה להוציא מעצמך ומהאופנוע, רכיבה זאת אומנות.

אומנות הרכיבה. הדרכת הרכיבה המתקדמת והמובילה בישראל.

האינסטגרם שלנו

עדכון תוכנה | שי נוה

מאז שנת 2003 ועד היום אני כותב לכם. בערך, אל תתפסו אותי במילה. מעל 180 טורים, 180 מקבצי טקסט שמספרים לכם על מעללי ׳אופנוען מאומן׳ לאורך השנים, מסבירים טכניקות רכיבה, מדברים אל הלב, הגוף והנפש שלכם.


צילם: בני דויטש

כל החומר הזה מתרכז בסופו של דבר באותה פואנטה נצחית: רכיבה מודעת על אופנוע זו חוויה שאין עליה. הרמוניה בין הגוף למכונה, הבנה של הדרך והסביבה וזרימה בהן, כל אלו מייצרות התקדמות הן בדרך והן בחיים שלנו. שירה.


פעם נהגנו לומר שהידע שאתם מקבלים בהדרכות ׳אופנוען מאומן׳ זה כמו ארגז כלים; יש לכם כלי לכל סיטואציה. יש כלים בהם תשתמשו כל הזמן, ויש את אלה שתשלפו רק מידי פעם כדי לטפל בבעיה כלשהי ותחזירו אותם למקומם עד הפעם הבאה. מגוון גדול של כלי עבודה שימושיים ששווים את החיים שלכם על האופנוע.


כיום אפשר לשדרג את ארגז הכלים למשהו קצת יותר רלוונטי לדור העתיר-טכנולוגית בו אנחנו חיים. חנות אפליקציות, גוגל פליי, אפ סטור, לא משנה איך תקראו לזה. אתם באים להדרכה או אימון, ומקבלים סדרה של אפליקציות להתקנה. נכון, לא כל אפליקציה אפשר להתקין אצל כל רוכב בקלות, כי כל רוכב בא עם מערכת ההפעלה שלו. לכל אחד יש באגים בתוכנה הפנימית שלו, כל אחד מביא איתו חומרה שונה למגרש ולא תמיד הדרייברים תואמים בין התוכנה שרצה לאדם בראש לבין אותה חומרה.


פה בדיוק מחליק למקומו צוות התכנתים שאתם פוגשים במגרש בכל ביקור אצלנו. כמו האקר מנוסה, הם מוצאים דלת אחורית אצלכם בראש ונכנסים כדי להנגיש לכם את המידע, לגשר על הפער בין התוכנה והחומרה. צוות התכנתים הזה מכיר את התוכנה על בוריה ויודע לתרגם אותה לשפות תכנות רבות, גם שפות טקסטואליות וותיקות וגם שפות מודרניות המלאות בהמחשה אור-קולית. הם ימצאו את הדרך הנכונה להעביר לכם את המידע ולגרום לכם לראות, להבין את הפואנטה, לעשות קליק למעלה ביכולות המנטליות על האופנוע. כי בהדרכת רכיבה ראויה, ההדרכה מקבלת את אותו משקל כמו הרכיבה. אחרת זה סתם כמו לראות רוכב אחר מהצד.


אז לא משנה מי אתם, מאיזה רקע אתם באים, על מה אתם רוכבים או באיזו שפה אתם מדברים. אל דאגה, התכנתים שלנו כבר ימצאו את הדרך לצרוב לכם עדכון תוכנה. רק מה, זה חומר חדש ולא שגרתי בחלקו, אז תכבו את האנטי-ווירוס שלכם קודם, אחרת זה לא יילך...


צילם: בני דויטש

31 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
road

#אופנובלוג

על מה שבין האדם, המכונה והדרך.
מגזין רכיבה.

bottom of page