top of page

הירשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים

תודה על ההרשמה!

גלו את תכניות ההדרכה
של אופנוען מאומן

לא משנה מה תרצה להוציא מעצמך ומהאופנוע, רכיבה זאת אומנות.

אומנות הרכיבה. הדרכת הרכיבה המתקדמת והמובילה בישראל.

האינסטגרם שלנו

אומנות הרכיבה בתנועה

אם היינו אומרים לכם שתאונות על אופנועים זה לא גורל, הייתם אומרים שאנחנו מדמיינים?

ואם היינו אומרים לכם שלכל תרחיש על הכביש יש קצב ומיקום שבו בלתי אפשרי לתפוס אתכם לא מוכנים, הייתם קוראים לנו הזויים?

ואם היינו מספרים לכם שיש שיטה שמחזירה את השליטה בגורל שלכם על שני גלגלים לידיים שלכם,

לא הייתם באים לשמוע?


כל אחד מכם זוכר את הפעם הראשונה שקרה לו משהו על הכביש שאשכרה ״הגיע משומקום״. זה קורה מהר ומגיע ממקום לא צפוי, או לפחות כך נדמה לנו.


בשנים האחרונות שפכנו על הנייר הווירטואלי הרבה מילים. המון. טיפים, טכניקות, סיפורים ודוגמאות אינספור, כולם מרוכזים באיך עושים שיהיה לרוכב טוב במוח ושמח בלב. הרוב המוחץ של המילים הללו התעסק ביחסים בינינו לבין האופנוע. זה חומר חשוב מאוד, אין ספק, אבל גם אם נשלוט באופנוע שלנו כמו מכונה מדוייקת, יש גם דברים שקורים מסביבנו ואנו מרגישים שאין לנו שום שליטה עליהם.


אז הפעם תרשו לנו להזכיר לכם שה״בחוץ״ הרבה יותר בשליטתנו ממה שנדמה לכם. כמעט כל דבר שקורה סביבנו על הכביש ניתן לצפות, בלי כדורי בדולח או קלפים כלשהם. אבל בשביל לצפות דברים מראש צריך לדעת איפה לחפש, ובדיוק בשביל זה יש לנו את קורס ׳אומנות הרכיבה בתנועה׳.

ההגיון מאחורי הקורס אומר שלא משנה כמה אתה טוב בלהזיז את האופנוע שלך וכמה אתה בשליטה במכונה, התנועה מסביב עלולה לתת לך ביס בכל רגע. כרגיל, גם כאן יש יותר מהגלוי לעין בכל הקשור לרכיבה בתוך התנועה, ומה זה אומר להיות אופנוען מאומן באמת. אילו דברים אתה רואה, אילו פעולות מנע אתה נוקט, וכל זה כששום דבר עוד לא קרה בפועל. ראיית נסתרות על אמת.


המאסטר של התורה הנלמדת בקורס הוא המדריך הוותיק ביותר שלנו, ניב חיימי. ניב הוא סוג של אוטו-דידקט פסיכי ומדריך אצלנו בערך מתקופת האבן, אבל הראש הגאוני שלו לא מפסיק לעבוד אף פעם. בין שלל פיתוחיו נמצא הקונספט של הקורס הזה, בו תבינו שכל דבר שאתם עושים בחוץ שם בתנועה, כל דבר, יוחלט על ידי 3 כללים פשוטים. ובדיוק כמו בשאר הקורסים שלנו, הדרך בה החומר מועבר, הביטויים, הדוגמאות, השפה... הם אלו שעושים את ההבדל ויגרמו לכם להבין שיש דרך לרכב בג׳ונגל בצורה בטוחה בהרבה ממה שדמיינתם.


אז לא משנה כמה נסיון יש לכם, בני כמה אתם או מהי מידת הנעליים שלכם. ׳אמנות הרכיבה בתנועה׳ היא אמנות, וכשאתה אומן, התוצאות שוות ביג-טיים. גם את החיים שלכם.


תנו בגז (אבל עם שכל!),

שי נוה וצוות אופנוען מאומן


22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
road

#אופנובלוג

על מה שבין האדם, המכונה והדרך.
מגזין רכיבה.

bottom of page