top of page

הירשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים

תודה על ההרשמה!

גלו את תכניות ההדרכה
של אופנוען מאומן

לא משנה מה תרצה להוציא מעצמך ומהאופנוע, רכיבה זאת אומנות.

אומנות הרכיבה. הדרכת הרכיבה המתקדמת והמובילה בישראל.

האינסטגרם שלנו

משוגע | שי נוה

עודכן: 24 במרץ 2021



טוב, זאת כותרת שמזמינה בלאגן, אז אמקד אותה ברשותכם ל״למה חברים שלי אומרים עלי שאני משוגע״. כאילו, בכל הקשור למכניקה וכלי רכב לפחות. אז קודם כל שיהיה ברור, אם לא היו משוגעים כמוני בעולם אז לא היה לכם בסיס להשוואה, והשאלה כמה אתם שפויים היתה נטולת סקאלה.

אז על לא דבר.


אבל אם ניכנס לעומק הדברים, איך יכול להיות שהאופנוע ו/או האוטו שלי מוציאים מאנשים את ה-״אתה מצ׳וגע״ הזה? מה הם רואים או מרגישים שאני לא? ולמה לעזאזל אני מרגיש נורמלי לגמרי ולא מבין על מה המהומה?

וואו, יש כאן הרבה סימני שאלה...


התשובה נעוצה בשורשים שלי, על פי פרסומים זרים לפחות. אני בן לאבא מטורלל בכל הקשור למכניקה, כזה שאסף ברגים מהרצפה ותיקן רדיואים בתור ילד ולמד הכל בלי אף רגע מאחורי שולחן בית-ספר. וכשאתה גדל בבית שבו מתקנים דברים, בית שבו אתה מחזיק מברג יותר שעות מכפית, בית שבו חומרי גלם נעים בין ביצה קשה וחסה לאלומיניום תעופתי, אתה נהיה משוגע.


תבינו, כשאני מסובב את המצערת של האדוונצ׳ר הזקן אני מרגיש את החיכוך של המצערת על הכידון ואת החיכוך של הכבל, את מצב חוסר השימון והאם הוא בכבל או במקום אחר, את הלועות של צמד הקרבורטורים צמאי הדם נפתחים, ולפי זה חש את מצב הכבל והאם נקרע לו גיד. בחייאתק, רק משוגע יכול למלא פסקה על גליל מסתובב שמחובר לכבל. וכנראה שזו הסיבה שהמכונות שלי מרגישות טוב בעיני אחרים: כי בעיניי הם ״בסדר״.

ועכשיו הישמרו נפשותיכם, כי אני לא המשוגע היחיד באופנוען מאומן. לכו תשאלו את גידי על כביש מומלץ לרכיבה באירופה עם אוכל טוב בדרך, ותגלו משוגע. תשאלו את ניב על המתלים של האופנוע שלכם כשאתם יוצאים מהשיקיין בחרז, ותגלו מטורלל. תשאלו את אלי על שחרור כידון ולחץ על הרגליות בהחלקת זנב, ותגלו גנוב בשכל, את שרון על גאזים מטורפים בדיונות ותגלו מחופף, או את ניר לגבי איך זה שאופנוע נקי נוסע מהר יותר ובתשובה שלו תגלו חולה נפש...


ויש עוד מדריכים משוגעים אצלנו, כל אחד בומבה. מכל אחד תקבלו תשובה מנוסחת ומנומקת, ועל הדרך גם מסאז׳ למוח ולנפש הרוכב שבכם, עם הבנה מעמיקה לליבכם ותשוקותיכם. כי כל אחד מאיתנו רואה לעומק פסיכי דברים שהעין הפחות מיומנת אינה אפילו יודעת על קיומם.


מכל השגעון הזה יוצא שתכלס, כדאי לכם לבוא אלינו לקורס. אם תבואו עם ראש פתוח, נלמד אתכם לרכב, בלי שום צל של ספק. אבל יש כאן כל כך הרבה יותר מלימוד רכיבה. כי זה לא רק החיבור בין האדם למכונה, אלא החיבור בין האדם לעצמו.





12 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
road

#אופנובלוג

על מה שבין האדם, המכונה והדרך.
מגזין רכיבה.

bottom of page