top of page

הירשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים

תודה על ההרשמה!

גלו את תכניות ההדרכה
של אופנוען מאומן

לא משנה מה תרצה להוציא מעצמך ומהאופנוע, רכיבה זאת אומנות.

אומנות הרכיבה. הדרכת הרכיבה המתקדמת והמובילה בישראל.

האינסטגרם שלנו

#טיפרכיבה | סוף חניה במחשבה תחילה

חמישה דברים שכדאי לשים לב אליהם רגע לפני שאתם נועלים את האופנוע והולכים.



1) תחנו בצל. ותמיד יש, אל תבואו לי עם סיפורים. הוא אולי שלוש-עשרה-ורבע מטר של הליכה מהמקום אליו אתם מתכננים להגיע, אבל זה טוב לרגליים שלכם וגם המושב שלכם יודה לכם כשתחזרו לאופנוע ולא ישרוף. אה, וגם לפלסטיקה על האופנוע יהיה יותר סבבה עם זה. נשבע לכם, הוא אמר לי.

2) ואם כבר חניה, תמיד להשאיר אופנוע בהילוך. תמיד. כח הכובד תמיד אורב בסביבה, אז פשוט תשכנעו אותו להפיל אופנוע של מישהו שמגיע לו...

3) אבל רגע, לפני שאתם מעמידים את האופנוע, תחשבו שנייה על איך תצאו משם. אם חניתם עם האף לתוך קצה של ירידה זה לא הכי חכם בעולם, אלא אם אתם על קטנוע 125. כל דבר גדול מזה ואתם כבר צריכים כוחות על בשביל לדחוף 200 קילו ברוורס בעלייה. סוף חניה במחשבה תחילה.

4) ואפרופו רוורס, אז ברוורס לתוך החניה עם מנוע כבוי. זה גם חוסך דלק וגזים וכאלה, גם יותר שקט וגם הרבה יותר קל וזריז לצאת אח״כ לדרך.

ובאותו עניין, בחייאת רבאק, אם אתם במקום הומה אדם, אל תניעו את האופנוע בזמן שאתם מתלבשים, שמים כפפות, מדליקים את הדיבורית ומפעילים את הגו-פרו. אתם תופסים מספיק תשומת לב מהסובבים אתכם, ובניגוד לשמועות, רעש המנוע לא יאריך לכם את הג׳ונסון.

5) ועוד דבר קטן, אל תישענו על הכידון. גם אם זה על אופנוע עומד בחניה (שהחניתם ברוורס עם מנוע כבוי כמובן). יש לנו בגוף זכרון שריר, אל תתנו לו להיזכר מה זה מרפקים נעולים ולחץ על הכידון. פשוט אל.



15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
road

#אופנובלוג

על מה שבין האדם, המכונה והדרך.
מגזין רכיבה.

bottom of page