top of page

הירשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים

תודה על ההרשמה!

גלו את תכניות ההדרכה
של אופנוען מאומן

לא משנה מה תרצה להוציא מעצמך ומהאופנוע, רכיבה זאת אומנות.

אומנות הרכיבה. הדרכת הרכיבה המתקדמת והמובילה בישראל.

האינסטגרם שלנו

#טיפרכיבה | הילוכים רבותיי, הילוכים

לא מעט פעמים בהדרכות שלנו אנו נתקלים ברוכבים ש״תקועים״ על הילוך יחיד בסיטואציות רכיבה שונות.

זו טעות. אפילו סוג של מגבלה.



כדי לפתור אותה, חשוב להבין שאין באמת צורך לוודא סל״ד מסויים לפני שמחליפים הילוך. אפשר לעבור להילוך הבא כמעט בכל סל״ד ובכל רגע. אין בזה נזק.


תבחרו הילוך גבוה בהרכבה

תחשבו על זה ככה:

ברוב האופנועים בכמעט כל מצב רכיבה יש שלושה הילוכים זמינים. ושווה לחשוב עליהם כסוגי מנועים לבחירתך; ההילוך הנמוך מביניהם ייתן מנוע חד תגובה וחזק. ההילוך האמצעי יספק מנוע רגוע וזמין (תאוצות מתונות ובלימות מנוע נעימות). וההילוך הגבוה ייתן מנוע עדין מאוד, אבל התאוצות תהיינה פחות זמינות.

עכשיו שימו לב היכן אתם ברכיבה (גישה לפניה, גשם, ירידה/עליה וכיו״ב) ותבחרו את המנוע העדיף לכם. אנחנו מבטיחים חוויית רכיבה הרבה יותר נשלטת ונעימה.

אופנוען מאומן.

כל מה שרוכב דו-גלגלי צריך לדעת.


והילוך נמוך בטיפוס גבעה

19 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentários


road

#אופנובלוג

על מה שבין האדם, המכונה והדרך.
מגזין רכיבה.

bottom of page