#טיפרכיבה | הילוכים רבותיי, הילוכים


לא מעט פעמים בהדרכות שלנו אנו נתקלים ברוכבים ש״תקועים״ על הילוך יחיד בסיטואציות רכיבה שונות.

זו טעות. אפילו סוג של מגבלה.

תיבת הילוכים של אופנוע, גלגלי שיניים גסים

כדי לפתור אותה, חשוב להבין שאין באמת צורך לוודא סל״ד מסויים לפני שמחליפים הילוך. אפשר לעבור להילוך הבא כמעט בכל סל״ד ובכל רגע. אין בזה נזק.


תחשבו על זה ככה:

רוכב ומורכבת על האופנוע קאסטום ברקע עצי דקל
תבחרו הילוך גבוה בהרכבה

ברוב האופנועים בכמעט כל מצב רכיבה יש שלושה הילוכים זמינים. ושווה לחשוב עליהם כסוגי מנועים לבחירתך; ההילוך הנמוך מביניהם ייתן מנוע חד תגובה וחזק. ההילוך האמצעי יספק מנוע רגוע וזמין (תאוצות מתונות ובלימות מנוע נעימות). וההילוך הגבוה ייתן מנוע עדין מאוד, אבל התאוצות תהיינה פחות זמינות.

עכשיו שימו לב היכן אתם ברכיבה (גישה לפניה, גשם, ירידה/עליה וכיו״ב) ותבחרו את המנוע העדיף לכם. אנחנו מבטיחים חוויית רכיבה הרבה יותר נשלטת ונעימה.

אופנוען מאומן. כל מה שרוכב דו-גלגלי צריך לדעת.


אופנוע שטח כתום מספר 700 בטיפוס בשטח ברקע עצים וירוק
והילוך נמוך בטיפוס גבעה

רוצה לגלות עוד על הקורסים שלנו?

לחץ לפרטים

1065 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול